1. Składając zamówienie, Klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia.
2. Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich osób trzecich, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.
3. Zawartość Sklepu mi-tu.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.543 kodeksu cywilnego.
4. Klient jest jedyną osobą upoważnioną do dokonywania operacji na swoim zamówieniu. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za działania osób, którym Klient udostępnił swoje dane.
5. Klient jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Sklep o każdym przypadku naruszenia jego praw, jak również o jakimkolwiek przypadku naruszenia zasad określonych w przedmiotowym Regulaminie.
7. Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych podczas procesu składania zamówienia.
8. Klient ma prawo do złożenia reklamacji związanej z funkcjonowaniem Portalu, w terminie jednego miesiąca od daty zaistnienia nieprawidłowości. Reklamacje złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. Za datę złożenia reklamacji uznaje się dzień wpłynięcia jej do mi-tu Natalia Antczak. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres do korespondencji oraz datę i rodzaj nieprawidłowości która wystąpiła. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 30 dni od daty wpłynięcia a o jej rozstrzygnięciu Klient będzie informowany niezwłocznie. Reklamacje należy przekazywać za pomocą listów poleconych na adres: mi-tu Natalia Antczak, ul. Więckowskiego 20, 90-722 Łódź z dopiskiem “Reklamacja mi-tu.pl”, bądź przesyłać za pomocą poczty elektronicznej na adres: kontakt@mi-tu.pl z tytułem wiadomości “Reklamacja mi-tu.pl”.